Mustapha, a taxi driver in Paris, charges a customer in a hurry, without realizing that he is especially in a hurry to escape his pursuers after having robbed a jewelry store. The next day by reading the newspapers, Mustapha becomes aware of the role he played in this affair, and he would gladly help the police if a fortuitous incident did not make him fear the vengeance of the criminals. Cruel dilemma which earned him to be both suspected by some and threatened with death by others. Weak, but honest, he manages to get out of this mess at the risk of his life.