Aladdin is a cheerful and honest girl who lives in Baghdad. An ambitious magician who seeks to take the form of a legendary magic lamp Aladdin persuades to help you get it. They leave for the palace of Scheherazade, where the lamp is hidden. Using a ring that opens all doors Aladdin finds the lamp a genie emerges with the power to make any wish. The evil wizard will use all their dirty tricks to get the wonderful Aladdin's lamp and blame the disappearance of the daughter of the Sultan.