A group of French rugby supporters go to see a match at Twickenham and one of them, Henri (Robert Dhéry) inadvertently receives a blow in the mouth from someone else's elbow. In the process he loses some front teeth and needs to see a dentist urgently... This is only the beginning of a long series of adventures befalling a man who doesn't speak a word of English and who nevertheless needs to return urgently to France to get married in the following days sporting a decent mouth...