A once-in-a-lifetime insight into the wondrous universe of fabled conductor Sergiu Celibidache. Madman to some, genius to most, teacher and master to many. An intimate portrait and a journey into his singular universe. The artistry, the mysticism, all the way into his inner sanctum, his Garden.