The Indre department is lucky enough to have the only village in France named for the patron saint of lovers, a place that lovingly maintains its traditions. Over the years, the parade of loving couples has been supplemented by the marriage forum, this year on February 11 and 12, the crowning of the "lentil eater", the automobile elegance competition, the best kiss competition, "the Berry caprice", a cake made with almonds, and the fashion show with Miss Berry.