October 1918. On returning to civilian life, young Doctor Giorgio Volli goes searching for the group of children he cared for before the war. His quest quickly becomes a game of hide-and-seek with death played in an old orphanage against a backdrop of baying wolf packs roaring the surrounding marshes. A child's nightmare in which love, like Catherine, a fragile young girl, can be embraced only by embracing madness.