We are going to dive into the heart of the work of Yves Pazat whom expresses himself with the fluorescence technique, which is to leave only visible the sculpture, cancelling by this fact the environment. In voice-over, Yves Pazat speaks to us about the peculiarities of his work as a plastics technician.