This murder mystery is set in a Parisian cafe and examines the mysterious murder of a famed journalist and extortionist who is killed at his table in the cafe. Though the prime suspects are gathered together( including his wife and her lover, the gun-runner, the creditor, and a playboy) and all of them have motives, none of them did it. So whodunit?