DirectorActorsSynopsisBetween the blue sky and the ochre earth, this is the place where two teenagers hold the son of a rich businessman hostage. A policeman, victim of existential angst, tracks them from a distance but at such an indolent pace that it almost seems indifferent. The unexpected arrival of the businessman and his wife on the scene creates an extreme and irreversible conflict situation.