Paul lives on the street. One morning, he finds a set of keys on which he manages to read an address. In order to take a shower, shave and eat a bite, Paul decides to break into the apartment in the absence of his owners. In the middle of the afternoon, Arthur, the little boy who lost his keys, goes home and rings the doorbell. Paul has no choice but to open the door for him. Once the moment of surprise has passed, Arthur invites Paul to stay with him for a snack together. Over the course of the day, the homeless and the little boy become friends, discovering each other as an ally against the loneliness of their respective lives.