"What’s the Lubat Company? A swing factory without a conveyer belt, to make, make, make, undo to make, to be heard, to be listened to. To clack on the stars with feet on the floor. To play at playing because we can’t keep quiet...." With Marcel Azzola, Laure Dutilleul, François Jeanneau, Jean-François, Jenny Clark, Colette Magny, Pierre Michelot, Claude Nougaro, Marc Perrone, Maurice Vander, and all the rest. Everything is organized by the inhabitants of Uzeste, and directed by one of the most creative jazz musicains who makes pictures, sounds, words ans gestures, who was born there and intends to stay there.