Corneille-Brecht: after two brief excerpts from Horace and Othon said in front of an open window, a chamber piece develops, and Cornelia Geiser's single, colorful voice single-handedly reveals all the facets of Brecht's Lehrstück, Das Verhör des Lukullus. An atmosphere of phantoms, at times, for this strange, to say the least, countdown of what man is capable of doing.