This is the story of a promise, of a dream ruined by politicians. Aurora is a construction zone where promoters sold land to a poor young population, it’s dream of freedom where everyone could build his own home. In reality it’s an organized shantytown in the suburbs of Mexico City, where the population is marginalized, thus escaping the grinding poverty of the countryside, but also is excluded from the city’s economic growth.