John, a talented and renowned photographer, lives with Audrey, a former model, and their daughter Marie. While he works on a photographic project that he’s totally passionate about, he begins to feel that he’s slowly loosing grip on reality despite his best efforts not to. What has happened to make his life that seemed so perfect turn into a nightmare?