For the first time in 18 years, Luigi Bertone (50), a retired miner, is returning to Sicily for his goddaughter's wedding. He bought himself a brand-new car to show off. But at the first lay-by, his car breaks down and he gets involved in a hold-up by Anita, a 17-year-old refugee from an orphanage. They have to run from the law now. Luigi, a conservative, childless, middle-aged man, is now stuck with a rebel who never had any real parents. Overcoming obstacles together, they grow to like each other.