A man goes to an appointment for a friend in a marriage bureau run by a woman. She sees through the trickery and invites him out to dinner in order to figure him out better. He is a house-husband with a baby who takes on the professional identity of his partner. Attracted by the behaviour of this man, the woman from the bureau wants to know more and goes to his home where she discovers a different reality.