DirectorActorsSynopsisPatrick Perrin works as a croupier at a small seaside casino. His dream? To leave. To leave everything behind for an unknown destination. But a trip like this requires organization. To start with, Patrick decides to buy a suitcase. A nice red one with wheels that he puts at the foot of his bed. Now all that's left to do is fill it up and choose his destination. Production photos (5)