Princesses Do As They Please
A poetic and nightmarish dive into the deranged mind of a psychotic little girl. Nina is 9 years old but isn’t like other little girls. Nina has two secrets, she has freed Tony the Monster who lives in the magical cave and she has just killed her parents.