Aleksey, son of a Russian spy who has immigrated to France, has lived there all his life. Influenced by his father, he dedicates his life to secrets and gathering skills. As he is under the protection of the Russian government and embassy, the French government decides to hire Tao, a young man of a similar age, to try to unlock the secrets is hiding.