1896. Laurely watches her lover die in a horse accident. The ghost of Laurely will look for her lost love, while she takes up the body of a young stylist whom she will haunt. She will find her love in the features of a tramp. Helped by a ritual, Laurely will restore life to him and both can live together for all eternity.