As Fast As Lightning (1991)
Excitement reigns in the Eglantines retirement home. Today is the day of the Annual Outing. On this fine autumn morning, the coach leaves with sixteen elderly people, including a former truck driver, a duchess, an old Italian lady, a hypochondriac, a former pimp and an ex-journalist from the popular press... Their destination: Mont St Michel. They have no idea that their peaceful outing will turn into a genuine odyssey...