She thinks she will never have children. Her name is Lola. She is thirty years old and writes novels. She lives with David. She has just met Tom. From now on, there are two men in her life, two men she loves, but both already have children. Marianne loves David who loves Lola who loves Tom who loves Elizabeth... It could be a tragedy, it could be a comedy... It's the waltz of loves, of betrayals, of breaking up and making up... It is the portrait of a generation who twenty years earlier broke established rules, broke with morality and faithfulness to attempt to live freely, fully, and at times with various people at the same time...