DirectorActorsSynopsisIn the suburbs of Paris, uncontrolled young boys live by petty larcency. Andre, a though of about thirty years of age, suggests that they attempt a job which will bring them in a small fortune, namely an attack on a cashier on the banks of the canal. But while they were watching their victim-to-be, a girl throws herself into the canal. One of the boys dives in and manages to bring the distressed girl, obviously pregnant, ashore, and with the help of his pams takes her to their hide-out, which is nothing but a ruined building. Andre is furious at this display of absurd sentimentalism on the part of the building gangsters... Production and distributionAssociate production company : Société Française de Production (SFP)