DirectorActorsSynopsis Michel, a retired maths teacher, has been living alone since the death of his wife.He fills his days with writing an essay about the beliefs which shape everyday life. One day, he finds Dora, a young and injured homeless woman, on his doorstep and takes her in while she's recovering. Her presence brings a little freshness back into Michel's life, but little by little, his apartment becomes the stage for mysterious phenomena. Production photos (14)