DirectorActorsSynopsis Mila and Javier are both heart surgeons. Married for then years, they have two passions: their love and their job. But Mila unexpectedly becomes pregnant, and the perspective of a baby undermines the balance of their relationship. Javier's penchant for alcohol then becomes a genuine threat... Production photos (7)