DirectorActorsSynopsis Alice is helpless. War memories invade her mind like threatening thunder. Uprooted by the armed conflict, she tries to reshape her life in La Sirga, a decadent hostel on the shores of a great lake in the highlands of the Andes. The house belongs to Oscar, her only family member alive, and an old solitary hermit. There, on a swampy and murky beach, she will try to settle down until her fears and the threat of war resurface again. Production photos (11)