DirectorActorsSynopsis Paulo, a young pianist living an ambivalent life with Anka, meets Ilir, a loner bass player. It’s love at first sight and they start living on love alone. The day Paulo promises to love him for life, Ilir leaves town for a concert, and never comes back… Production photos (6)