DirectorActorsSynopsis Arash is an Iranian academic who has been living in the West. He returns to teach in Chiraz, where his mother lives, far from Teheran. Caught up in a whirlwind of family and financial intrigues, he plunges back into a country for which he no longer has the codes. When his father dies and he discovers what has become of his "respectable family," he is obliged to make some difficult decisions. Production photos (7)