DirectorActorsSynopsis Paris, 2011. Alex is twenty-seven years old. He makes a living selling dope and pays off the debts of his brother Issac, who was once supported Alex and who has now become a burden. When Alex's cousin tells him that he's opening a restaurant in Tel Aviv, Alex imagines joining him there and to at last change his life. Determined to leave, Alex must first find some money and make Aliyah. But he must also leave Paris, which he so deeply loves, Esther, his ex-girlfriend, Mathias, his lifelong friend, and Jeanne, whom he has just met. Caught between making Aliyah, selling drugs, his complicated love life, and a destructive brother, Alex must find his way. Production photos (7)