DirectorActorsSynopsis In Glasgow, Robbie, a young father, is constantly hounded by his delinquent past. He crosses paths with Rhino, Albert and young Mo when, like them, he narrowly escapes prison but is sentenced with carrying out community work. Henri, the youth worker assigned to them, becomes their new mentor and secretly initiates them into the art of whisky. From distilleries to upper-crust tasting sessions, Robbie discovers he has a real tasting talent and is soon able to identify the most exceptional and most expensive vintages. With his three buddies, will Robbie be content to transform this talent into a scam - one further step into a life of petty crime and violence? Or will he choose a new future, full of promises? Only the angels know. Production photos (6)