DirectorActorsSynopsis Avi, Kobi, and Yaniv are young and know how to fight. And they've proclaimed themselves the "supervisors" of their Bat Yam neighborhood in Israel. Rules are rules, and this means ensuring that women are dressed appropriately, that people respect Shabbat, and that Arabs from Jaffa don’t enter the neighborhood with music blaring from their cars. The group’s dynamic is challenged when Avi, the group's leader, threatens a young woman who doesn’t follow their rules, a woman he’s about to fall in love with… Production photos (7)