DirectorActorsSynopsis Lucas is 46 years old. A great cop, head of the weapons' trafficking squad in Marseilles. Maya is 25 years old. She's a young, drug squad cop in Paris. As often happens, weapons and drugs cross paths. And Lucas will cross paths with Maya. Not necessarily by chance. A hold-up, informers… their investigations become entangled. As do their lives. Because their story began long before they ever met... Production photos (15)