DirectorActorsSynopsis JC is a prison guard. He is an ordinary man with an uneventful life. His only extravagance is taking tango classes one night a week. One day, he meets a newcomer, Alice. The next day, surprisingly, he sees her again during prison visiting hours. She has come to see two inmates: one is her husband, the other her lover… Prison regulations prohibit socializing with inmates’ families. Strangely attracted to this free woman who doesn’t live by any rules, JC ends up breaking all the rules that guided his life up until they met… Production photos (7)