Cyril, soon to be twelve, has only one thing in mind: to find his father who temporarily put him in a children's home. By chance, he meets Samantha, who runs a hairdressing salon and agrees to let him stay with her during the weekends. But Cyril doesn't see the love Samantha feels for him, a love which he desperately needs to calm his rage.