DirectorActorsAbout Gaëlle is suddenly released by Vincent, the man who kidnapped her eight years earlier and who has kept her prisoner ever since. Over the years, they had both become "everything" to each other. This freedom that Gaëlle has won, day after day, against Vincent, she must now claim for herself outside, faced by her parents and the world that she discovers. Production photos (8)