DirectorActorsSynopsisCheyenne is a former rock star. Now 50 years old, he still dresses "Goth" and lives in Dublin off his royalties. The death of his father, with whom he wasn't on speaking terms, brings him back to New York. He discovers his father had an obsession: to seek revenge for a humiliation he had suffered many years earlier. Cheyenne decides to pick up where his father left off, and heads out on a journey, at his own pace, across America. Production photos (9)