Eddie, Dov, Yvan, and the others... Our friends have migrated from the moribund Sentier neighborhood for the thriving suburb of Aubervilliers... The same one where ageing Jewish garment entrepreneurs allow courageous and dynamic Chinese wholesalers have free reign... Our gang of buddies is still as close-knit and supportive as ever and life is following its course, studded with family and business events. Dov still seems frivolous, Eddie entrepreneurial, Yvan transfixed, Karine relaxed, Sandra resolute, Chocana naive, and Serge irresponsible and with a tendency to embroider the truth. As for Patrick, he's in love and the object of his devotion is far from easy to deal with. Everything goes fine until an ill-wind brings its share of problems, which seriously compromise the group's cohesion. Will the storm bring them to loggerheads, or by dint of mutual aid, cunning, and skill, will they once again triumph over this crisis with panache?