DirectorActorsSynopsisRosario Russo, a fifty-year-old restaurant owner, has been living in Germany for twelve years, where he leads a peaceful life surrounded by his wife Renate, his son Mathias, and his friend Claudio. Rosario's tranquil existence will take a dramatic turn the day when two young Italians turn up announced in his restaurant. One of them, Diego, is none other than Rosario's first son, who Rosario abandoned fifteen years earler to flee from a past he would have preferred to forget. Rosario then calls Antonio De Martino, who was once one of the most ferocious and powerful mafiosi of the Caserta region. Production photos (7)