DirectorActorsParticipantsSynopsisActress Maria de Medeiros directs a documentary to pay homage to another actress that she admires, Micheline Presle, whose career started in the early thirties. Evoking the renowned filmmakers with whom she worked, Micheline Presle mentions Luis Aramcheck, a director she worked with in 1939. Maria tries to track the mysterious director without ever imagining that this could in any way endanger her life. The scraps of one of the films of Aramcheck, who has disappeared since the Second World War, launches the Pulp Fiction actress on the trail a forbidden work that could have changed the history of international filmmaking forever, Hitler in Hollywood.Hitler à Hollywood is a thriller that, using the form of a treasure hunt, blends archives and recomposed images, true or false interviews and action scenes. Videos Hitler in HollywoodProduction photos (3)