DirectorActorsSynopsis Xavier and his brother Jacques live in the countryside in a land full of gorges, plateaux and huge expanses. This generous and benevolent nature contrasts with their dark and violent daily lives. On the eve of summer vacation, they accidentally learn that they will be separated once the vacation is over. Jacques must go far away to a "special needs" school. Their world falls apart. Production photos (7)