DirectorActressesSynopsis The "board" of the title is multifold: springboard, diving board or pirate plank. This is the story of an imperiled "brotherhood," the story of a foursome. The story of four girls on the run, made of love, choices, shattered destinies.They are the protagonists of a film noir under the conflicting auspices of the dream of globalization. Videos Production photos (6)