It is said that a prime number is one that can only be divided by 1 or by itself. Alice and Mattia, lonely and maladjusted, like prime numbers, are both haunted by tragic events that happened during their childhood. They meet at high school, recognize a kindred spirit, and build together a fragile equilibrium before going their separate ways.