Roger, a street kid, more than ever wants to join these stars of the ghetto who get around in wheelchairs customized in a Mad Max style. But most of all, they must survive, avoid the traps of the streets of Kinshasa, and sing and dance to escape misery.
For five years, from their first songs to their triumph in international festivals around the world, Benda Bilili recounts this story of a dream become reality.