DirectorSynopsisCatastrophe! Nadia is celebrating her birthday and Titeuf isn't invited! Why? How could she have forgotten him when he takes care over his ultra-seductive attitude each time he crosses paths with her? But an even greater upheaval will shake up Titeuf's life and tip it into chaos. Adults, once again, really are useless. They do everything they can to complicate life. Titeuf is tossed back and forth between his granny in the countryside, sessions with his psychiatrist, and the conferences in the schoolyard. His imagination will also take him from prehistoric times to the Far West, where he'll meet an old adventurer who looks strangely like Johnny Halliday, not forgetting a period in the world of the Great Mugul. Titeuf, the same as ever, will try to understand what is happening to him and will multiply disastrous stratagems to fix up his life - while never losing sight of his objective: to be invited to Nadia's birthday! Production photos (18)