DirectorActorsSynopsisOne summer, seven 25-year-old friends get together to spend a few days in the town they grew up in. They all have their own reasons to be there: some are still living in the town, others have returned for family reasons or to find the traces of lingering adolescence, while others think that they'll perhaps find love... While the days drift by beneath the deep blue August sky, each person has the intuition that these shared moments are perhaps the last... Videos Trailer Interview Thibault ...Production photos (4)