Dino Fabrizzi is the number one salesmen at a Maserati dealership in Nice. He's 42 years old and at a crossroads in his life: the director's position is openly offered to him and Hélène, the woman he's been with for a year, has the firm intention of marrying him. For Dino, life is beautiful, except that this perfect life is built on a lie.
Dino is actually called Mourad Ben Saoud. Neither his boss, nor Hélène, let alone her parents, are aware of this phony identity.