DirectorsActorsSynopsisFranky is a second-rate actor going through a depression. Arsène, his manager, believes in his star potential and drags him across an improbable Europe in search of a mythic filmmaker. Final destination: the Polar Circle. A melancholic odyssey, between vitamines and sleeping pills, rock and roll and femmes fatales. Production photos (5)