DirectorActorsParticipantSynopsisYoung extrovert Baya Benmahmoud lives by this classic motto: “Make love, not war”. In order to convert them to her cause, she sleeps with her political enemies - which means a lot of men, because every conservative is her enemy. So far, she’s gotten good results. Until she meets Arthur Martin, 40-something. She figures that with such a common name (there are more than 10,000 Arthur Martins in France), he’s bound to be a real conservative and thus hard to convert. Yet, names are treacherous and things aren’t always what they seem. Baya and Arthur are as different as two people can be, but when they fall in love, sparks fly...