DirectorActorsSynopsisDuring a lunch in the country, a writer receives the actors performing in his new play. The presence of his young female assistant and his ex-wife, accompanied by her new lover, sets of a joyful ballet of emotions. Turmoil and fantasies are generously shared. Production photos (7)