Treasure
Jean-Pierre and Nathalie have been together for five years. To celebrate this anniversary, Jean-Pierre offers his girlfriend a surprise present, an adorable four-month-old English bulldog pup. Nathalie is crazy about the animal. It's decided: she'll call it Treasure. The relationship between Nathalie and the dog is intense and close right from the outset. Treasure makes the bedroom his territory and reigns supreme over it, snoring, drooling, sleeping on the bed. The couple loses its bearings, barely stays afloat, capsizes, according to the moods of this authoritarian monster.